potwierdzonej umową najmu, rejestracji działalności
gospodarczej pod adresem naszego biura,
które mieści się w centrum Białegostoku.
pozwala dopasować wymagania do Państwa potrzeb.
wirtualne biuroBiałystok
Wirtualne Biuro to najnowocześniejsza forma prowadzenia firmy. Idąc z duchem czasów, jednocześnie dbając o cenny czas naszych Klientów, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom młodych przedsiębiorców chcących prężnie działać w biznesie. Rzetelność, zdobyte przez wiele lat doświadczenie, profesjonalizm oraz uczciwość stanowią priorytet naszych działań.
Naszymi Klientami są firmy, które istnieją już na rynku oraz przedsiębiorcy będący na początku tworzenia własnego biznesu.
Osoby zakładające swoją pierwszą działalność, często natrafiają na problemy prawne związane z ochroną danych osobowych Klientów, niekorzystnymi umowami, wyborem najlepszego modelu zatrudnienia, odpowiedniej formy opodatkowania oraz wieloma innymi zagadnieniami. Trudno jest odnaleźć się w gąszczu przepisów funkcjonujących w polskim prawodawstwie, rozrzuconych w wielu aktach prawnych.
Z myślą o nich przygotowaliśmy Państwu ofertę tzw. „Inkubatory przedsiębiorczości”. Wprowadzamy ich w świat biznesu, otaczamy ich opieką merytoryczną pomagając we wszystkich aspektach prowadzenia działalności gospodarczej. Sprawdź nasz pełną ofertę biura rachunkowego.
Młodzi przedsiębiorcy mogą bez obaw wdrażać swoje pomysły w życie. W ramach współpracy otrzymują między innymi:
- możliwość rozpoczęcia działalności pod szyldem naszej firmy
- doradztwo w doborze właściwej formy organizacyjno-prawnej, optymalizację podatkowa, księgową, pomoc prawną w zakresie prowadzonej działalności
- miejsce do pracy wraz z dostępem do urządzeń biurowych w godzinach wybranych przez młodego przedsiębiorcę.
Według statystyk opracowanych przez US Small Business Administration, 70 procent małych firm przetrwa co najmniej dwa lata, ale tylko połowa z nich będzie nadal działać po pięciu latach.
Cięcie wydatków, zmniejszenie zadłużenia – to może wydawać się oczywiste, ale nie zawsze są sposoby na zmniejszenie kosztów, wystarczy upewnić się, że zostały sprawdzone wszystkie możliwości.
W RAMACH USŁUG NASZEGO WIRTUALNEGO BIURA OFERUJEMY:
Cechuje nas nie tylko rzetelne wykonywanie zleceń, ale również to, że opierając się na wnikliwych analizach jesteśmy zarówno partnerami, jak i doradcami naszych Klientów. Zawsze szukamy optymalnych rozwiązań, które pomogą przejść trudną drogę, jaką jest zakładanie lub prowadzenie już istniejącej firmy.
pomieszczenia biurowe
Nasi klienci mają do dyspozycji pokoje biurowe do prowadzenia spotkań z Klientami oraz w pełni wyposażoną salę szkoleniowo-konferencyjną.
media
Nasi Klienci podczas spotkań ze swoimi kontrahentami otrzymują dostęp do internetu, faksu, kopiarki, telefonu czy rzutnika multimedialnego.
obsługę telefoniczną
Na życzenie naszych Klientów prowadzimy obsługę sekretariatu. Rozmowy telefoniczne prowadzone są w imieniu naszego Klienta, który informowany jest na bieżąco o istotnych kwestiach prowadzonych rozmów.
obsługę korespondencji
Sekretariat zajmuje się prowadzeniem dziennika korespondencji, odbieraniem i wysyłaniem korespondencji listownej oraz faksów.
Niepewność, która zawsze towarzyszy powstaniu nowej firmy, nieznajomość rynku, konkurencja itp. powoduje zniechęcenie. Dzięki nam młody przedsiębiorca może swobodnie wystartować w świat biznesu i przekonać się że „Nie taki diabeł straszny, jak go malują”.
Przedsiębiorcom już funkcjonującym na rynku oferujemy outsourcing administracji jako nowoczesną strategią zarządzania. Polega ona na zleceniu innemu przedsiębiorstwu zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Dzięki temu przedsiębiorca może skupić swoje zasoby i środki finansowe na obszarach, które stanowią podstawę jego działań i w których osiąga przewagę konkurencyjną.
Komfortowym rozwiązaniem dla firm, które szukają niedrogich, szybkich, funkcjonalnych usług biurowych, księgowych i prawnych są usługi, które świadczy nasza firma w ramach „Wirtualnego biura”. Pozwalają one zaoszczędzić na kosztach prowadzenia biura w pełnym wymiarze czasu.
W naszej ofercie firmy otrzymują w pełni wyposażone pomieszczenia biurowe do:
- spotkań z Klientami
- indywidualnej pracy
- prowadzenia szkoleń
- przeprowadzania rekrutacji.
Każdy nasz klient otrzymuje możliwość w pełni legalnej, potwierdzonej umową najmu rejestracji działalności, spółki, fundacji itd. pod adresem naszego biura.
Umowa zezwala również na fizyczne korzystanie z biura na przykład podczas kontroli skarbowej.
Usługa zwalnia Cię z konieczności odbierania listów na poczcie, jest więc szczególnie przydatna dla osób pracujących ciągle poza biurem lub prowadzących firmę w Polsce a mieszkających zagranicą.
Jest to również usługa zarządzania korespondencją. Jeśli z jakichkolwiek względów nie chcesz by Twoja korespondencja trafiała na Twój adres domowy wystarczy zostać naszym klientem. Korespondencję możemy jedynie odbierać i przechowywać, albo otwierać, skanować i przesyłać na maila. W obu przypadkach o korespondencji, która nadeszła zostaniesz poinformowany drogą mailową, telefoniczną lub SMS-em.
Oferujemy usługi wirtualnego sekretariatu, nasz pracownik będzie podejmować Twoje rozmowy przychodzące – zawsze lub wtedy, gdy nie jesteś w stanie odebrać telefonu. Dzięki temu nikt już nie powie, że do Twojej firmy ciężko się dodzwonić. Sprawisz też wrażenie firmy większej, zatrudniającej pracownika odbierającego telefon. Jest to świetne rozwiązanie dla wszelkich osób wykonujących zawody, które wymagają wyłączenia telefonu np. na czas spotkania z klientem, na czas przeprowadzenia jakiegoś szkolenia, wykładu lub po prostu wyjazdu zagranicę.
Temat rozmowy i dane kontaktowe dzwoniącego przekazujemy emailem do klienta wybraną przez Państwa drogą.
biura wirtualnego daje możliwość rejestracji firmy Klienta pod adresem 15-237 Białystok ul. Mickiewicza 80/2, co potwierdzone jest stosowną umową najmu.
W ramach pakietu odbierana jest korespondencja lub same awiza w zależności od uzgodnień z klientem.
O korespondencji, która nadeszła informujemy drogą mailową.
Zyskujecie również Państwo dostęp do specjalistycznej prasy i literatury biznesowej, którą dysponuje BRMK.
zawiera wszystkie składniki pakietu podstawowego,
dodatkowo korespondencja przychodząca jest otwierana, skanowana i wysyłana na e-maila.
W cenie abonamentu pakietu standardowego skanujemy do 40 stron A4 w miesiącu. Skanowanie kolejnych stron odbywa się za dopłatą 30 groszy brutto za stronę.
Dodatkowo otrzymujecie Państwo możliwość zamieszczenia linku do Państwa strony jako dodatkowego wsparcia reklamowego na naszej stronie internetowej.
zawiera wszystkie składniki pakietu standardowego oraz
dodatkowo zapewnia możliwość korzystania z gabinetu do spotkań biznesowych z dostępem do Internetu w zabezpieczonej sieci w wymiarze 6 godzin miesięcznie wymiennie na 3 godziny/ miesięcznie korzystania z sali konferencyjno-szkoleniowej w ustalonym z nami terminie.
Oferujemy dodatkowo napoje: kawa, herbata, woda.
zawiera wszystkie składniki pakietu standardowego
dodatkowo obsługę kalendarza spotkań oraz możliwość korzystania z gabinetu biznesowych z dostępem do Internetu w zabezpieczonej sieci w wymiarze 10 godzin miesięcznie wymiennie na 5 godzin/ miesięcznie korzystania z sali konferencyjno-szkoleniowej w ustalonym z nami terminie.
Oferujemy dodatkowo napoje: kawa, herbata, woda.