Obsługa firm z zakresu BHP i PPOŻ

Oferujemy kompleksową obsługę firm z zakresu BHP i PPOŻ (tzw. outsourcing) – w formie umowy stałej lub czasowej związanej z wypełnianiem zadań służby BHP, które są określone w § 2 pkt.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.).

Każda nasza oferta sporządzana jest indywidualnie dla poszczególnych Klientów, przy uwzględnieniu takich czynników jak: ilość zatrudnionych osób czy lokalizacja przedsiębiorstwa.

Każdy z naszych Klientów obsługiwany jest przez specjalistę, który jest z Państwem w stałym kontakcie.

  • prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników
  • prowadzenie szkoleń okresowych pracowników
  • przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz zapoznanie pracowników z jej wynikami
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej
  • prowadzenie obowiązujących rejestrów
  • doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów i zasad BHP i ppoż.
  • pomoc w opracowywaniu przepisów wewnętrznych regulujących zagadnienia BHP i ppoż.
  • opracowania instrukcji do maszyn i urządzeń
  • pomocy w realizacji nakazów organów kontrolnych
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
  • informowanie pracodawcy o stwierdzonych brakach i zagrożeniach
  • organizowanie pomiarów środowiskowych
  • doradztwo w zakresie zapewnienia pracownikom właściwej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
  • pomoc i doradztwo w rozwiązywaniu bieżących problemów z zakresu BHP i ppoż.
  • współudział w reprezentowaniu Zleceniodawcy przed jednostkami kontrolnymi
  • szkolenia z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.